.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضایی: با عملگرايي بسياري از مشكلات را حل مي‌كنيم

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام نظارت صحيح و پرهيز از عوام‌فريبي را از اصول اصلي خود دانست و گفت: وقتي ادارات و دستگاه‌هاي دولتي در مواجهه با مردم بيشترين بداخلاقي‌ها را دارند چگونه مي‌توان به مردم گفت كه با اخلاق صحيح برخورد نمايند.

گفت: وقتي ادارات و دستگاه‌هاي دولتي در مواجهه با مردم بيشترين بداخلاقي‌ها را دارند چگونه مي‌توان به مردم گفت كه با اخلاق صحيح برخورد نمايند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا محسن رضايي در ادامه سفر خود به شمال كشور در جمع مردم و جوانان شهر ساري با اشاره به منابع عظيم مادي و معنوي ايران اظهار كرد: بي‌برنامگي برخي از دولتمردان عامل اصلي مشكلات فعلي كشور است ولي با وجود اين همه نقص در نحوه اداره كشور، آن‌قدر پشتوانه‌هاي علمي كشور در سال‌هاي بعد از انقلاب قوي بوده است كه پيشرفت‌هاي زيادي در زمينه‌هاي مختلف سياسي، علمي و امنيتي به دست آورده‌ايم.

وي افزود: مشكل اصلي كشور به ضعف فرهنگي برمي‌گردد؛ چراكه كارهاي فرهنگي انجام شده تاكنون ناكافي و غيرقابل دفاع بوده‌اند.

وي با اشاره به روي كار آمدن " دولت‌هايي با شعار صلح، عدالت و گفت‌وگو" ابراز عقيده كرد: اگر اين دولت‌ها در اداره كشور تا اين اندازه ضعيف عمل نمي‌كردند تا امروز چنين مشكلاتي نداشتيم.

اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري آن‌چه " عدم استفاده شايسته از نخبگان و فرهيختگان جامعه" خواند را ريشه اين مشكلات كشور دانست و افزود: دولت ائتلافي فارغ از گرايش‌ها و جناح‌هاي مختلف تشكيل مي‌شود و در راس اين دولت ائتلافي نخبگان جامعه تصميم‌گيري و مديريت مي‌كنند.

وي تصريح كرد: هم‌اكنون مديريت اجرايي ضعيف است و اگر ما دولت را به دست بگيريم قول خواهيم داد كه با عمل‌گرايي جدي بسياري از مشكلات را حل كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنانش نيز ابراز عقيده كرد: امروز رسانه‌ها، فرهيختگان و روحانيون جامعه سكوت كرده‌اند، چون با محدوديت بسيار روبه‌رو هستند.

رضايي رشد صنعت در شاخه‌هاي مختلف و استفاده از پتانسيل طبيعي استان‌ها را از جمله برنامه‌هاي خود برشمرد و گفت: ما بازوهاي مردم ايران را توانمند خواهيم كرد.

وي مديريت جوان‌محور را اساس برنامه‌هاي خود اعلام و خاطرنشان كرد: جوانان فرشته‌هاي نجات هستند و من برنامه‌اي را ارائه خواهم كرد كه هر دانشجويي پس از پايان تحصيل شغل داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.